poniedziałek, 18 czerwca 2012

16.06.2012 rok
POLSKA 0:1 CZECHY


Ten mecz zapowiadał się bardzo ciekawie było trochę ładnych akcji koło bramki przeciwnej drużyny .Bardzo mi się to podobało ale jak przeciwna drużyna strzeliła kola to wyszłam z pokoju ALE JESTEM ZADOWOLONA szkoda tylko że taki wynik ..A teraz mnie najbardziej wkurza że w telewizji Mówią że to Ich  wina a na pasku pisze Polska przegrała

CHŁOPAKI NIC SIĘ NIE STAŁO NIC SIĘ NIE STAŁO CHŁOPAKI NIC SIĘ NIE STAŁO :*




Polacy walczyli - i chociaż nie awansowali - z ich występu jestem zadowolony - szczególnie że nie dali się Rosjanom - którzy zresztą również nie awansowali (a byli uważani za faworyta grupy).
W takich chwilach Polak wie, że WARTO BYĆ POLAKIEM i być z tego dumnym - w odróżnieniu od propagandystów - "palikotowców", "michnikowszczyznów", którzy w tym czasie milczą.



1 komentarz:

  1. Polacy nic się nie stało, nic się nie stało, Polacy nic się nie stało! Lubelszczyzna jest z wami!

    OdpowiedzUsuń